A közösségi jelenlét napjainkban kulcsfontosságú, hiszen leendő és meglévő ügyfeleink egyre nagyobb részre már használja a közösségi megoldásokat. A legnagyobb és legismertebb közösségi portál a Facebook, mely immár több, mint kétmilliárd felhasználóval rendelkezik. Emellett természetesen számtalan egyéb felület is rendelkezésre áll, ahol cégünket, küldetésünket népszerűsíthetjük és kommunikálhatunk ügyfeleinkkel.
A vállalkozás Facebook oldalának létrehozása mellett a cégnek fel kell kerülnie a Google Térképre és természetesen szakterülettől függően a specifikus portálokra. Például vendéglátóhelyek, szállodák esetében elkerülhetetlen a „Tripadvisor” vagy „étterem.hu” jellegű oldalakon a cég profiljának kezelése: ezeken az oldalakon – amennyiben vállalkozása nem most indul – a cég profilja már általában létezik, hiszen vendégeink, ügyfeleink szeretik kihasználni a felületek által nyújtott lehetőségeket: értékelhetik vállalkozásunkat, bejelentkezhetnek üzletünkből és fényképeket oszthatnak meg. Javaslom a vállalkozás Instagram profiljának létrehozását és – célcsoporttól függően – a Twitter használatát is.
A közösségi felület létrehozása, kialakítása, bevezetése és feltöltése mellett tanácsadással, oktatással segítek abban, hogy Ön is ki tudja használni az ebben rejlő lehetőségeket.
Hosszú távú megállapodás alapján vállalom közösségi fiókok, hirdetések kezelését, nyereményjátékok lebonyolítását.
Hirdetések kezelése
Facebook, Instagram és Google kampányok, reklámok létrehozása és kezelése. Bevezető kampányok, nyereményjátékok és közösséget építő megoldások létrehozása és irányítása.